Norges beste kundeservice

Vi topper igjen Polarfakta sitt Norsk Kraftsalgbarometer med hele 49,4 av 50 mulige poeng.  Dette er høyeste oppnådde poengsum noensinne hos Polarfakta!
Polarfakta gjennomfører hvert kvartal en undersøkelse av kundeservice hos 48 kraftselskaper, bl.a  Ustekveikja Energi, Norgesenergi, Hafslund Strøm, Fjordkraft og Fortum.

Her er noen av kommentarene fra de som gjennomførte undersøkelsen

  • Helt supert! Svar etter 14 sek, utrolig god kunnskap og anbefalninger. Tilbud om sms, epost og om å ringe meg. Ba meg spørre etter han og fikk til og med det personlige nummeret hans.
  • Full score på alt. Flink med det meste. Utrolig bra kundeservice.
  • Raskt svar og veldig dyktig kundebehandler. 
  • Dette er kundeservice på topp nivå.
 

Hallingkraft har hatt følgende plasseringer de siste kvartalene:

1. plass - 4. kvartal 2017    
1. plass - 3. kvartal 2017 Norsk Kraftsalgbarometer gir en indikasjon på hvordan potensielle kunder opplever kundevennlighet, salg og service der og da, i motsetning til kundetilfredshetsundersøkelser, hvor man ber kundene huske tilbake til sist gang man var i kontakt med kraftselskapet.
Les Polarfaktas resultat her


1. plass - 2. kvartal 2017
2. plass - 1. kvartal 2017
2. plass - 4. kvartal 2016
2. plass - 3. kvartal 2016
1. plass - 2. kvartal 2016
1. plass - 1. kvartal 2016
1. plass - 4. kvartal 2015
1. plass - 3. kvartal 2015
1. plass - 2. kvartal 2015
1. plass - 1. kvartal 2015
1. plass - 4. kvartal 2014
1. plass - 3. kvartal 2014
1. plass - 2. kvartal 2014
1. plass - 1. kvartal 2014
 
1. og 2. plasser i
2011, 2012 og 2013
 



Topp Score på Kredittverdighet

Experian har gitt Hallingkraft topp score på kredittverdighet. Det vil si at Hallingkraft er et meget solid og veldrevet selskap som du kan stole på.
Experian er verdens største leverandør av data, analyse og statistiske modeller. Experian ble i 2015 kåret til et av verdens mest innovative selskaper av Forbes magazine.
 

eSigill er levert av Experian. Klikk for ytterligere informasjon