Norges beste kundeservice

Vi topper igjen Polarfakta sitt Norsk Kraftsalgbarometer med hele 47,8 av 50 mulige poeng. 
Polarfakta gjennomfører hvert kvartal en undersøkelse av kundeservice hos 48 kraftselskaper, bl.a Norgesenergi, Hafslund Strøm, Fjordkraft, Fortum og Ustekveikja Energi.

Her er noen av kommentarene fra de som gjennomførte undersøkelsen:

  • Flink og hyggelig kundebehandler. Tok litt tid å lete opp avtaler da kundebehandler ikke hadde vært på jobb på en stund. Tilbud om oppfølging .
  • Raskt til kundeservice og kundebehandler informerte meget godt om produkter. Ok Closing
  • Lang og hyggelig samtale med god info. Sender meg mail med tilbud. Ok closing.
  • Hyggelig samtale. Kunne det han snakket om. Tilbud om oppfølging på mail.
  • Raskt svar og meget dyktig kundebehandling.

Hallingkraft har hatt følgende plasseringer de siste kvartalene:

1. plass - 2. kvartal 2016  Norsk Kraftsalgbarometer gir en indikasjon på hvordan potensielle kunder opplever kundevennlighet, salg og service der og da, i motsetning til kundetilfredshetsundersøkelser, hvor man ber kundene huske tilbake til sist gang man var i kontakt med kraftselskapet.
Les Polarfaktas resultat her


Polarfakta 2. kvartal 2016
1. plass - 1. kvartal 2016
1. plass - 4. kvartal 2015
1. plass - 3. kvartal 2015
1. plass - 2. kvartal 2015
1. plass - 1. kvartal 2015
1. plass - 4. kvartal 2014
1. plass - 3. kvartal 2014
1. plass - 2. kvartal 2014
1. plass - 1. kvartal 2014
 
1. og 2. plasser i
2011, 2012 og 2013
 



Topp Score på Kredittverdighet

Experian har gitt Hallingkraft topp score på kredittverdighet. Det vil si at Hallingkraft er et meget solid og veldrevet selskap som du kan stole på.
Experian er verdens største leverandør av data, analyse og statistiske modeller. Experian ble i 2015 kåret til et av verdens mest innovative selskaper av Forbes magazine.
 

eSigill er levert av Experian. Klikk for ytterligere informasjon