Norges beste kundeservice

Vi topper igjen Polarfakta sitt Norsk Kraftsalgbarometer med hele 143,6 av 170 mulige poeng. 
Polarfakta gjennomfører hvert kvartal en undersøkelse av kundeservice hos 48 kraftselskaper, bl.a  Ustekveikja Energi, Norgesenergi, Hafslund Strøm, Fjordkraft og Fortum.

Her er noen av kommentarene fra de som gjennomførte undersøkelsen

  • Veldig raskt svar hos kundebehandler. Meget god samtale med hyggelig og kundebehandler.
  • Masse god kunnskap, flott kundeservice.
  • God opplevelse gjennom hele samtalen. Her er det mye kunnskap hos kundebehandler. 
  • Dette er kundeservice på topp nivå.
 

Hallingkraft har hatt følgende plasseringer de siste kvartalene:

1. plass - 2. kvartal 2018    
1. plass - 1. kvartal 2018 Norsk Kraftsalgbarometer gir en indikasjon på hvordan potensielle kunder opplever kundevennlighet, salg og service der og da, i motsetning til kundetilfredshetsundersøkelser, hvor man ber kundene huske tilbake til sist gang man var i kontakt med kraftselskapet.
Les Polarfaktas resultat her


1. plass - 4. kvartal 2017
1. plass - 3. kvartal 2017
1. plass - 2. kvartal 2017
2. plass - 1. kvartal 2017
2. plass - 4. kvartal 2016
2. plass - 3. kvartal 2016
1. plass - 2. kvartal 2016
1. plass - 1. kvartal 2016
1. plass - 4. kvartal 2015
1. plass - 3. kvartal 2015
1. plass - 2. kvartal 2015
1. plass - 1. kvartal 2015
1. plass - 4. kvartal 2014
1. plass - 3. kvartal 2014
1. plass - 2. kvartal 2014
1. og 2. plasser i
2011, 2012 og 2013
 



Topp Score på Kredittverdighet

Experian har gitt Hallingkraft topp score på kredittverdighet. Det vil si at Hallingkraft er et meget solid og veldrevet selskap som du kan stole på.
Experian er verdens største leverandør av data, analyse og statistiske modeller. Experian ble i 2015 kåret til et av verdens mest innovative selskaper av Forbes magazine.
 

eSigill er levert av Experian. Klikk for ytterligere informasjon